InPython-Course21.png

MASTER PYTHON LEARNING ADVENTURE PROGRAM

INTRODUCTION

Με την αυξημένη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών σε όλους τους τομείς της ζωής, υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για την εκμάθηση των βασικών στοιχείων της πληροφορικής, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας χρήσης υπολογιστικής σκέψης και προγραμματισμού για τη δημιουργία προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για  να  βοηθήσει τον μαθητή να κατανοήσει πώς να χρησιμοποιήσει τεχνικές υπολογιστικής σκέψης για τον εντοπισμό, την ανάλυση και την επίλυση προβλημάτων, καθώς και πώς να σχεδιάζει, να γράφει και να δοκιμάζει απλά προγράμματα υπολογιστών χρησιμοποιώντας καλά δομημένο, αποτελεσματικό και ακριβή κώδικα.

5e1beed7ff20d0000149889f.jpg

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές από 12 ετών και άνω.

Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων εργαλείων, σύντομες αστείες ταινίες βίντεο , κουίζ, ασκήσεις, λύσεις ασκήσεων, εκπαιδευτικά παιχνίδια, ασκήσεις πραγματικών συνθηκών (projects), συνοδευτικά έγγραφα και παρουσιάσεις.

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των βίντεο του προγράμματος είναι ότι είναι μικρές ταινίες κινουμένων σχεδίων όπου κάθε ήρωας έχει μια μοναδική και χιουμοριστική προσωπικότητα.

a.png
e.png
b.png
c.png

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

d.png

ΣΤΟΧΟΙ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

2271214_c9ab_2.jpg
a0b29a49667933bdb9e1f1de57ccf92a.jpg
αρχείο λήψης (1).jpg

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές θα είναι σε θέση να:


• Κατανοούν βασικές έννοιες σχετικά με τον προγραμματισμό και τις τυπικές δραστηριότητες που σχετίζονται με τη δημιουργία ενός προγράμματος.


• Κατανοούν και να χρησιμοποιούν τεχνικές υπολογιστικής σκέψης όπως ανάλυση και κατακερματισμός προβλημάτων, αναγνώριση προτύπων, αφαίρεση και αλγόριθμους για την ανάλυση ενός προβλήματος και την ανάπτυξη λύσεων.


• Γράφουν, δοκιμάζουν και τροποποιούν αλγορίθμους για ένα πρόγραμμα χρησιμοποιώντας διαγράμματα ροής και ψευδοκώδικα.


• Κατανοούν βασικές αρχές και όρους που σχετίζονται με την κωδικοποίηση και τη σημασία του καλά δομημένου και τεκμηριωμένου κώδικα.


• Κατανοούν και χρησιμοποιούν προγραμ-

ματιστικές δομές όπως μεταβλητές, τύπους δεδομένων και λογική σε ένα πρόγραμμα.


• Βελτιώσουν την αποδοτικότητα και τη λειτουργικότητα χρησιμοποιώντας επαναλήψεις, δηλώσεις υπό όρους, διαδικασίες και συναρτήσεις, καθώς και γεγονότα και εντολές σε ένα πρόγραμμα.


• Ελέγχουν,  αποσφαλματώνουν ένα πρόγραμμα και να βεβαιώνουν ότι ικανοποιεί τις απαιτήσεις πριν από την έκδοσή του.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Μοναδική καινοτομία του προγράμματος αποτελούν οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες ρομποτικής, με το Edison Robot το οποίο μπορεί να προγραμματιστεί με Python. Αυτό σημαίνει ότι ο σπουδαστής βλέπει τον κώδικα του να έρχεται στη ζωή, ο οποίος τον βοηθά ειδικότερα να επιτύχει τους εκπαιδευτικούς στόχους κάθε μονάδας.

Τελευταία προσθήκη αποτελεί η ενσωμάτωση δραστηριοτήτων με τον μικροελεγκτή Micro:bit, ο οποίος επίσης προγραμματίζεται με (micro)Python.

microbit1.png
edison-robot-picture.jpg

Υποστήριξη τριών κύριων ανοικτών πηγών υλικού.

Ευρεία γκάμα πρόσθετης υποστήριξης εξαρτημάτων, αισθητήρων, επεκτάσεων κ.α.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ  ΜΑΘΗΤΩΝ

Εξατομικευμένη πρόσβαση στην online εκπαιδευτική πλατφόρμα.

  • Εκπαιδευτικά βίντεο.​

  • Ψηφιακοί πόροι.​

  • Κινούμενες ιστορίες​.

  • Διαδραστικές δραστηριότητες

  • Quiz σε κάθε ενότητα

  • CERTIFICATE OF COMPLETION μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων.

  • Πρακτική εξάσκηση σε κάθε ενότητα.

  • Επέκταση του προγράμματος με προγραμματισμό σε ρομπότ και μικροελεγκτές.

Υποστήριξη  Εκπαιδευτικού

Οι  εκπαιδευτικοί υποστηρίζονται καθ' όλη τη διάρκεια προγράμματος σε κάθε βήμα με διαθέσιμους πόρους διδασκαλίας.

Οι πόροι περιλαμβάνουν:

  • δημιουργία εικονικής τάξης για την παρακολούθηση της προόδου των μαθητών τους.

  • σχέδια μαθημάτων,

  • οδηγό καθηγητή,

  • φύλλα δραστηριοτήτων,

  • εκπαιδευτικά βίντεο,

  • online δραστηριότητες,  καθώς  και 

  • face to face υποστήριξη από τους ειδικούς του STEAM INNOVATION LABS.

teachers-book.png
Περιεχόμενο Προγράμματος
syllabous 1.png
syllabus 2.png

Σε ποιους απευθύνεται:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε δημόσια σχολεία που επιθυμούν να εντάξουν στο πρόγραμμα των μαθημάτων τους ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο πρόγραμμα.

Το STEAM INNOVATION LABS προσφέρει συνεχή υποστήριξη σε όσους επιλέξουν να εντάξουν το πρόγραμμα MASTER PYTHON ADVENTURE PROGRAM  στο εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα.

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες;  Επικοινωνήστε μαζί μας.

Thanks for submitting!